نصب دوربین مداربسته هتل استقلال

اطلاعات کلی نصب دوربین مداربسته هتل استقلال

دوربین های مداربسته یکی از اصلی ترین ابزار های حفاظتی در دنیای امروز به شمار می رود. دوربین ها بر اساس نوع انتقال تصویر به دسته های وایرلس IP، AHD و آنالوگ تقسیم بندی می شوند. در کنار آنها مجموعه HDCVI داهوا و HDTVI هایک ویژن هم هستند که منحصرا توسط این دو برند تولید می شوند و تصاویر HD را بر بستر آنالوگ انتقال می دهد. همچنین دوربین ها را بر اساس شکل ظاهری می توان در گروه های بولت، دام و اسپید دام قرار داد که هر کدام شرایط استفاده خاص خود را دارند.

 

توضیحات

نظارت تصویری حفاظت شماست. این به شما امکان می دهد ببینید چه اتفاقی در سراسر هتل شما رخ می دهد و از فعالیت مشکوک جلوگیری می کند. نگاهی به نحوه استفاده از دوربین های امنیتی در این موقعیت ها می دهیم.

  1. ورود افراد به مکان های ممنوع

چند دوربین نصب شده در نزدیکی ورودی ها و خروجی ها به شما اجازه می دهد تا ببینید که آیا کسی که قصد ورود و ماندن در مکان های ممنوعه را دارد، زیرا اکثرا این ورود ها به داخل این اماکن با نیت به دزدی انجام می شود. اغلب، فقط داشتن دوربین ها، اکثر افراد را از تلاش برای ورود و ماندن در مکان های ممنوعه آن ها را از این کار متوقف می کند.

  1. دسترسی غیر مجاز

دوربین های نظارت تصویری نیز به حفظ مزاحمان و یا مهمان های دسته بندی نشده از بازدید از امکانات محدود، مانند آبگرم، سالن ورزش، و یا استخر کمک می کند. اگر کسی سعی در دزدی کند، می دانید و قادر به حل مشکل هستید.

  1. ایجاد مکان هایی که دید نامناسبی دارند

قرار دادن دوربین در مکان هایی مانند مکان های ذخیره سازی، گنجه و سرویس دهی ها، از مکان هایی که از نقاط خارج از منظره برخوردار نیستند، خارج می شوند. این مانع فعالیت های غیر اخلاقی هر دو مهمان و کارکنان و خطر سرقت می شود.

  1. مهمانان احساس امنیت می کنند

بسیاری از مهمانان احساس راحتی می کنند وقتی که می دانند دوربین های امنیتی برای محافظت از آنها، مخصوصا در مکان هایی مانند گاراژ پارکینگ هتل. دوربین ها به عنوان شاهد خود در صورتی که چیزی اتفاق می افتد، خدمت می کنند.

  1. شما را پیش از رقبا نگه می دارد

مردم این امنیت اضافی را در هر هتلی که بازدید می کنند، می خواهند و اغلب از راه خود برای انتخاب یک هتل با یک سیستم امنیتی مناسب می آیند. داشتن این امنیت باعث جلوگیری از رقبای شما خواهد شد.